Friday 8 December 2017

Binär alternativ strategi 60 sekunder


60 andra strategier amp Ultra kortfristiga handel binära alternativ 60 andra strategier har blivit mycket populära sedan introduktionen för några år sedan. Många av er kanske medvetna om att en viss Gordon Pape som har skrivit en artikel om Forbes med titeln 8216Don8217t Gamble on Binary Options 8216 antyder att ju kortare termen av ett finansiellt instrument desto mer av en spelning blir det: 822082308230 .. ingen, nej Hur mycket kunnig kan konsekvent förutsäga vad ett lager eller råvara kommer att göra inom en kort tidsram.8221 Hur okunnig har jag stått i framtidsutsikter och såg 8216scalpers8217, med in-out tidsramar på mindre än några sekunder, överensstämmer överens med hedgefonder , investeringsförtroende, pensionsfonder8230 .. du heter det. De kunde ha en nästan subliminal känsla av att bestämma vilken väg marknaden gick på i en extremt kort tidsram, i själva verket handlade dessa killar 8216noise8217. Jag skulle ha älskat att ha sett Mr Pape försöker it8230823082308230..de skulle ha misslyckats. Tillkomsten av elektronisk handel har nu tagit ett nytt djur som handlar extremt korttids och dessa nya marknadsaktörer är kända som High Frequency Traders (HFT) och bidrar för närvarande till den största andelen volymer på de mer likvida marknaderna. De skulle inte uppnå dessa volymer om de inte var konsekvent lönsamma och det är trots de ökade kostnaderna för handeln som de uppkommer. Med ett ord herr Pape, fel Bara för att du inte lyckas handla med en extremt kort tidshorisont betyder inte att andra kan. Nedan följer några tips om hur kortsiktig binär optionshandel kan utvecklas. Kom bara ihåg att scalpersen inte fick näsan för att sniffa ut ultra kortvariga rörelser över natten. Här är några strategier du kan använda för att handla den. 1. Stöd och motståndsstrategi Vi antar att priset på tillgångar har en tendens att gå fram i en följd av vågor med varje våg som har en topp och en botten. Dessa begränsningar bedöms vara stora reverseringsnivåer som lätt kan identifieras av nyckelstöd och resistansnivåer. En favorit 60 sekunder strategi är att identifiera de tider när ett tillgångspris klart återhämtar sig från dessa motstånd och stödnivåer. Nya binära alternativ kan då öppnas i motsatt riktning till det pris som utvecklades före återhämtningen. Till exempel presenterar nästa GBPUSD 60 sekunder trading diagram bra exempel om när du ska utföra både CALL och PUT binära alternativ. I huvudsak, när priset återhämtar mot motstånd, bör du aktivera ett PUT-alternativ. På samma sätt, om priset studsar högre efter slående stöd, bör du öppna ett CALL-binärt alternativ. Det första steget i att initiera en sådan strategi skulle vara att upptäcka ett valutapar som har varit intervallhandel för en tid och sedan identifiera resistans - och stödnivåer genom att antingen använda en mäklareinformation eller helt enkelt koppla de högsta punkterna för motstånd och de lägsta värdena för stöd, som visas på tabellen nedan. Utför en viss pristestning av dessa nivåer och vänta tills nuvarande ljusstake bekräftar en sann studsa genom att stänga rena under motstånd eller överstöd. Denna åtgärd ger dig något skydd mot falska signaler. Om exempelvis en framgångsrik bekräftelse uppnås öppnar du ett nytt PUT-binärt alternativ med GBPUSD som dess underliggande tillgång med 1 minuters utgångstid om priset är begränsat mot motstånd, som visas på diagrammet ovan. Genom att satsa 100 med en utbetalning på 75, skulle du ha samlat 75 för båda PUT-alternativen som visas ovan. Faktum är att din första satsning på 100 ökat exponentiellt till 937 för de fyra branscher som visas ovan inom 5 timmar om du hade återinvesterat din avkastning i varje enskilt fall. 2. Följ Trendstrategin En annan av de 60 andra strategierna som nyligen har blivit populär bygger på spårningstrender. Detta beror på att sådana strategier gör det möjligt för binäralternativet näringsidkaren att utnyttja fördelen av att handla med trenden och som sådan överensstämma med den välkända maximen som säger att trenden är din vän. Grundtanken är att spåra en trend och utföra ett CALL-binärt alternativ om ricochetpriserna är högre från den nedre trendlinjen när den underliggande säkerheten klättrar inom en väletablerad bullish passage. Däremot bör du aktivera PUT binära alternativ när priset återvänder nedåt efter att ha träffat den övre trendlinjen i en väl definierad baisse kanal. Exempelvis visar ovanstående 1-minuters handelsschema för USDCHF-valutaparet en stark bearish trend. Som du kan bekräfta från att studera detta diagram uppstod fyra möjligheter att öppna PUT-alternativ efter att priset återhämtade sig lägre mot den övre trendlinjen. För att initiera en trendstrategi måste du först hitta en tillgång som har handlat antingen en bullish eller bearish trend under en tid. Därefter måste du rita trendlinjen genom att ansluta serien av lägre höjder för den övre trendlinjen och den lägre nedgången för den nedre trendlinjen vid en baisse kanal, som illustreras på ovanstående diagram. När du observerar prissättning av övre trendlinjen, bör du pausa tills det nuvarande ljusstaken är helt formad så att du kan verifiera att den stänger under denna nivå. Om det gör, starta sedan ett nytt PUT-alternativ med USDCHF som underliggande tillgång med 1 minuters utgångstid. Förutse att din insats är 5000 och utbetalningsgraden är 75. De fyra framgångsrika affärer som identifierats på ovanstående diagram skulle ha nettat dig en svindlande 46.890 på drygt 2 timmar om du reinvesterar vinsten varje gång. Nu kan du börja förstå varför så många handlare skryter om 60 andra binära alternativ. 3. Breakout Strategy En annan favorit i de 60 andra strategierna är trading breakouts eftersom de är lätta att upptäcka och kan generera imponerande avkastning. Den viktigaste tanken med denna metod är att om priset på en tillgång har varit oscillerande under en viss omfattande tid inom ett begränsat område, då det når tillräckligt med moment för att bryta ut, reser det ofta i sin valda riktning under en längre tid. Ditt första steg i implementeringen av denna teknik är att identifiera ett tillgångspar som har fluktuerats inom ett begränsat intervall under en omfattande tidsperiod. Som sådan söker du efter ett sidovägligt handelsmönster som tydligt avgränsas av en botten och toppen, vilket visas på ovanstående AUDUSD 60 sekunder diagramdiagram. Mycket ofta kommer priset att studsa mot golvet och taket flera gånger innan det äntligen bryts gratis, vilket illustreras igen på ovanstående bild. En långvarig nedbrytning ska därefter bedömas som en stark rekommendation att inleda en ny handel. Som diagrammet ovan visar, uppnår tillgångspriset en tydlig utbrytning under dess stöd eller golv. Nu rekommenderas att du väntar tills den nuvarande 60 sekunderna ljusstaken är fullt formad så att du kan bekräfta att dess slutvärde är otänkbart under bottenvärdet av föregående handelsområde. Denna verifikation ger dig något skydd mot en falsk signal. När du har uppnått det här målet bör du nu öppna ett nytt PUT-binärt alternativ baserat på AUDUSD med en 60-sekunders utgångsperiod. Eftersom denna form av handel definitivt är dynamisk riskerar du inte att överstiga 2 av ditt eget kapital per position. Om ditt eget kapital är 10 000, så måste din insats vara bara 200. Ditt öppningspris är 1.0385. Ditt utbetalningsförhållande är 80 och återbetalningen är 5. Efter en minuts utgångstid går AUDUSD på 1.0375 du är in-the-money och samla 160. Som med alla former av handel utvecklar handlare sin egen stil vilket leder till att vissa handlare utmärker sig vid riktande futureshandel medan andra hittar valutakurser eller säger guldhandel mer lukrativ. Häst för kurser Inom options trading broderskap kommer vissa handlare att föredra ett visst instrument medan andra kommer att anta ett bredare utbud av instrument. Detsamma gäller handelsperioden, kommer vissa näringsidkare att vilja se en mer konservativ och längre sikt medan andra kommer att anta en mer hållbarhet med de ultra-korta alternativen. Personligen var jag den senare823082308230an adrenalin junkie Probably823082308230..1-minuters (60 sekunders) binär optionsstrategi: 14 av 18 vinner Normalt handlar jag inte 1 minuters alternativ först och främst eftersom utbetalningen är relativt dålig (70). Det är också svårare att vara lika exakt med dessa branscher som de 15 minuters handlarna, på grund av den inneboende nivån av brus på 1-minuterschemat, enligt min åsikt. Med andra ord, när du handlar 60 sekunders alternativ från 1-minuterschemat, handlar du om en mycket liten mängd prisdata inkapslad i varje ljusstake, och en minuts prisåtgärd är relativt obetydlig i det stora systemet. Med detta sagt tror jag att det är fullt möjligt att fatta goda handelsbeslut angående vad som kan hända med prisrörelsen i nästa minut. Grundläggande 60 Andra strategin Min grundläggande strategi mot 60-sekunders alternativ går enligt följande: 1. Hitta support - och motståndsnivåer på marknaden där kortfristiga studsar kan äga rum. Pivotspoäng och Fibonacci retracementnivåer kan vara särskilt användbara, precis som de är på andra tidsramar medan handel med långsiktiga instrument. 2. Ta handelens inställningar på första raden av nivån. När du har tradinginstrument som har en hög ljudnivå som är inneboende i det eventuella handelsutfallet (som 60-sekunders alternativ), tror jag att det kan vara till din fördel att ta en högre volym handel. För de som inte känner till hur jag brukar handla de 15 minuters utgåvorna från 5-minuterschemat, söker jag normalt efter ett första avslag på en prisnivå som jag redan har markerat tidigare. Om det avvisar nivån, bidrar det till att ytterligare validera prisnivåns robusthet och jag kommer att se för att komma in på den efterföljande kontakten. Förväntat leder detta till en lägre volym av affärer som tas i utbyte mot högre precisionstillfällen. 60 andra affärer leder till högre volym. Men eftersom det inneboende bruset i varje 60-sekunders handel är så stor att börja med tror jag att handel med högre volymer faktiskt kan fungera till en8217s fördel genom att det hjälper till att jämnt ut de exakthetsfluktuationer som kommer vid handel med sådana kortsiktiga instrument. För att tillhandahålla en baseballanalys kan en hitter som normalt håller ett battingmedel på .300 (det vill säga att han gör det på basen med en träff på tre av tio bollar). Det går att gå igenom en tio-spelsträcka där han bara fladderar. 100. Å andra sidan, i samma spänn, kan han slå .450. Men under en 100-match säsong, förväntas it8217s att med tillräckligt med bats, kommer hans sanna kompetensnivå när det gäller att slå träffas noggrant. It8217s en regression till den genomsnittliga typen av koncept. Som sådan, om du tar hand om 60 sekunders alternativ och bara tar 1-2 trades i en 4-timmars session (det vill säga att vara super konservativ), är det troligt att du kommer att vänta mycket länge före din sanna kompetensnivå i detta formulär av handel avslöjas till din uppmärksamhet. Du kanske inte ens har ett effektivt strategiskt tillvägagångssätt för 1-minuters alternativ, och det skulle vara olyckligt om du gick över en månad för att handla detta instrument innan du börjar inse att det är fallet när din vinstkurva (eller ITM-procent) börjar ta sin lämpliga form. Med det sagt, överraska inte genom att ta set-ups som faktiskt finns där. That8217s är mycket värre än att ens välja att handla alls. 3. Don8217t handlar blindt alla känslor av stöd och motstånd. Fortsätt att överväga prisåtgärder (t ex ljusstake typer och formationer), trendriktning, momentum och saker av den typen som kommer med personlig exponering för hur marknaderna av ditt intresse beter sig och fördjupa din handelsutbildning för att ständigt bli bättre. Men utan vidare, kommer jag att visa dig alla mina 60 sekunders affärer från måndag och jag hur jag lägger allt ovan i praktiken. För att undvika förvirring ska jag kortfattat beskriva varje handel enligt det antal som tilldelats det i nedanstående skärmdumpar. Handelshistoria Med 1 minuts utgång 1: 1.32817 hade varit hög för morgonen och bildat ett motståndsområde. Vid den första re-touchen av 1.32817 tog jag en put-alternativ på 1:54 ljuset. Denna handel vann. 2: I likhet med den första handeln tog jag ett säljalternativ på re-touch av 1.32817. Denna handel vann också. 3: En tredje uppsättning alternativ på 1.32817. Denna handel förlorade, eftersom priset gick över min nivå och bildade en ny daglig hög. 4: Priset bildade en nyare låg vid 1.32715, omkullas upp till 1.32761, innan den kom tillbaka. Jag tog ett köpalternativ på re-touch av 1.32715 och denna handel vann. 5: I princip samma handel som den föregående. Priset höll ganska bra på 1.32715 så jag tog ett senare köpalternativ och vann denna handel. På 2:26 ljuset gjorde priset sitt drag tillbaka till 1,32761 motståndsnivån. På ett normalt drag skulle jag ta ett bra alternativ, men momentet var starkt på 2:26 ljuset (nästan sex pips) så jag undvikde handeln. 6: Flera säljoptioner etablerades nästan på 1,32761-nivå, men ingen materialiserades på nivån. Så min nästa handel var ännu ett köpalternativ nära mig, där jag hade tagit köpoptioner under mina två tidigare affärer. Men eftersom 1,32715 hade brutits något innan, bestämde jag mig för att istället ta ett köpalternativ på 1.32710 istället. Jag kände att detta var ett säkrare drag eftersom bara en halv pip kan vara avgörande för att avgöra om en 60-sekunders handel är vunnet eller förlorad. Denna handel vann. 7: Sätt tillbaka alternativet på 1.32761 motståndsnivå. Denna handel vann. 8: Ringalternativet ner vid 1.32710 (var 6 togs). Denna handel vann. Emellertid minskade minuten efter denna handel i pengarna, marknaden gick under 1,32710 och bildade en nyare låg på 1,32655. 9: Denna handel var ett säljalternativ på 1,32710, med begreppet att gammalt stöd kan bli nytt motstånd. Inte desto mindre vann denna handel inte som pris fortsatte att klättra tillbaka till sitt tidigare handelsutbud. 10: Jag bestämde mig för att ta ett säljalternativ vid beröring av 1.32817, vilket var den nivå där jag tog mina första affärer av dagen. Denna handel kan tyckas lite förbryllande först med tanke på att en ny höjdpunkt för dagen hade blivit upprättad och den här farten var uppåt. Men genom att helt enkelt titta på ljuset såg det ut att priset var litet att falla. Det var också på väg in i ett område med nyligen motstånd, så när det slog 1,32817, tog jag säljalternativet och handeln gick ut. 11: Ett annat säljalternativ på 1.32817. Denna handel vann. 12: För den här handeln kom dagens högsta dag på 2: 13-ljuset i spel 1.32839. Jag hade tänkt att ta en sätta på den här nivån på 3:22 stearinljus, men priset gick igenom det snabbt och stängt. Och sedan i kanske 10-15 sekunder var min prismatning försenad och när det var anslutningen återhämtad var det över ett pip över min avsedda inresa. Så I8217m glad att jag saknade den handeln, som en som skulle ha förlorat. Jag slutade med att använda 1,32839-nivån på ett samtal, trots att tidigare motstånd kan bli till nytt stöd. Denna handel vann. 13: 1.32892 var nu för närvarande hög för dagen och hade bildat en ny motståndsnivå. Jag tog ett säljalternativ på nivån. Denna handel vann. 14: Liksom 12, använde jag 1.32839 som stöd igen, och det gav en vinnande handel. 15: Återigen använde jag dagens dagens högsta av 1.32892 som en motståndsnivå för att ta en put-option. Men priset slog igenom och denna handel förlorade. 16: Ytterligare femton minuter förbi innan jag kunde ta en annan handelsuppsättning. Den här gången använde jag 1.32892 som en stödnivå (gammal motstånd som omvandlas till nytt stöd) för att ringa ett samtal. Denna handel var förmodligen min favorituppsättning av dagen och hjälpades av att trenden var uppe. Det visade sig vara en vinnare. 17: För säljoptioner vid denna tidpunkt hade jag ett öga mot 1.32983 (den nya höjden för dagen), men priskonsoliderad två gånger på 1,32971-nivån som bildar en motståndsledning. Så jag bestämde mig för att ta ett säljalternativ vid beröring av 1.32971 på 4:28 stearinljuset. Denna handel visade sig vara en trevlig fyra-pip-vinnare. 18: Min sista handel på dagen var ett anropsalternativ tillbaka på 1.32839, där jag tog samma upplägg för 12 och 14. Det var en annan bra fyra-pip-vinnare. Därefter väntade jag på att priset skulle komma upp och se om 1.32892 skulle fungera som motstånd, men det rörde aldrig om. Dessutom kände jag mig lite trött på denna punkt och bestämde mig för att kalla det slutar för dagen. Slutsatser om denna strategi Sammantaget gjorde jag ganska bra för min första dag handel 60-sekunders alternativ, går 1418 ITM. Men i allmänhet har jag förtroende för min strategi att förutse framtida marknadsriktning med en rimlig noggrannhet och min förmåga att tillämpa den på vilken marknad eller tidsram som helst. Jag njöt också av att leka med de 1 minuters alternativen, eftersom det var en ny upplevelse, och jag skulle definitivt överväga att lägga till mer 60 sekunders optionsdagar i min behandling i framtiden. Var handlar jag Hemsida raquo Strategi raquo 60 sekunder Binär optionsstrategi En enkel 60-sekunders strategi I den här artikeln ska jag presentera dig och förklara dig en enkel 60-sekunders binär alternativstrategi som jag använder när jag vill ta 60 sekunder. Stegen i den här strategin är verkligen enkla. Den enda indikatorn jag använder är en volym spridningsanalysindikator och inget mer för indikatorer. Jag använder också det uppsluppna ljusstaken mönstret. Om dessa två saker (VSA och engulfing) Jag beskrev dem i tidigare artiklar men jag kommer att ge dig en kort sammanfattning. - Red: Hög volym i ett bearish ljus, investerarna säljer kraftigt - Green: Hög volym i ett hausstarkt ljus, investerarna köper tungt - Buying climax på toppen betyder en eventuell nedåtgående rörelse på marknaden - Säljande klimax på bottnar betyder en möjlig upp rörelse av marknaden - Bullish: Efter en omkastning svika den nya haussefulla stearinljuset det föregående baisse-stearinljuset - Bearish: Efter en omkastning engulferar det nya bullish ljuset det föregående haussejuset. Se nu på skärmbilden. I det här binära alternativdiagrammet finns det tre ITM-uppställningar i rektanglarna. Uppställningarna är efter en vändning i ett motstånd eller ett stöd. I omkastningen har vi krossat mönster och i volymen har det nya bearish ljuset mer volym än det tidigare haussefulla ljuset. Om dessa två saker kommer att hända (englufing, mer volym i revrsal ljuset) är det väldigt möjligt att nästa stearinljus stängs under omkastningsfältet. Vi arbetar i 1min-diagram och utgången av affärerna är 1 minut (60 sekunder). Vi har samma situation i det här diagrammet. Engulfing mönster nära ett stöd eller ett motstånd och det reverserade bearish ljuset har mer volym än föregående haussejus. Några saker att undvika: - Om i omkastningen kommer vi att ha ett uppsluckande mönster med att köpa eller sälja klimax (grön eller röd bar i volymen) it8217s bättre att inte ta denna handel. 8211 Om vi ​​har stark volym och buiyng eller säljer klimax i motståndet eller stödet it8217s bättre att inte ta en 60 sekunders handel eftersom tha marknaden kanske kommer att röra sig oförutsägbar 8211 Jag föredrar omkastningar utan att köpa och sälja klimax 8211 Don8217t overtrade och don8217t martingale 60 sekunder handlar i binära alternativ är säkert riskabelt eftersom it8217s är mycket svårt att förutsäga priset i en minut. It8217s inte för nybörjare. Denna inställning ovan kan ge dig solide affärer om du följer reglerna eftersom it8217s om mänsklig psykologi med volymen och prisåtgärden men det är fortfarande riskabelt.

No comments:

Post a Comment